Uppdatering..

Det har helt ärligt inte hänt så mycket. Jag har umgåtts med kompisar, jobbat i skolan..
Det har kanske inte hänt så mycket med MIG men min omgivning har förändrats lite.

Det är ytterst osäkert, men vi har funderingar på att skaffa hund.
Vi har bestämt ras (Kooiker ^^) och nu hänger det på mamma som ska göra ett pricktest för hundallergi. Båda jag och mamma är beredda på att knarka allergipiller, men jag vet inte..


Min syster har lämnat landet för ett bra tag, runt ett år.
Hon befinner sig i Australien med en kompis hon känt sedan grunskolan. Hon är rätt unik eftersom det inte är många som tar dykcertifikat och körkort inom loppet av två veckor, haha! :D

Nu är vi lediga tisdag och torsdag tack vare utvecklingssamtalen som pågår på skolan. Vi har dock hemuppgifter som är typ mer än vad vi brukar jobba på lektionen.

Men enough med text, ni får ha det gött!

Ska göra mer glosor nu. -.-
Palm i Australien ^^
 
 

Det som har sagts

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0