Meow

Idag har det gått upp och ner, verkligen. Jag har mått bajskorvigt eftersom jag snappat upp en förkyldning och eftersom jag är en sådan dramaqueen så är det såkalrt jättesynd om mig. Nejmen jag har inte mått så bra under dagen och jag tror jag lägger mig lite tidigare idag eftersom det är skola imorgon och lite sånt som man måste orka med.
 
 
Skulle ha tränat idag men det blev inte eftersom jag då var fast med ont i halsen, snuva och allmänt hängig bara. Blergh. Jag missar även match i helgen, men för mig är det mycket mer värt det. Idag kom nämligen några viktiga provresultat in. 
Mamma är inte allergisk mot hundar. Vet ni vad det betyder? Ja. Ni gissade rätt. 
Den här lilla gullisen ska vi åka och titta på på söndag. Jag missar match, men det är värt det. Jag tror laget klarar sig utan mig. (Plus, hon bor just nu i småland. Kommer ta ett tag att ta sig dit)
 
 
  
 
 
Min kväll har annars mest sett ut såhär
 
Nu ska jag träna på gitarrläxan och sedan natta mig. 
BAJ!

Det som har sagts

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0