Drömmar blir sanna

Ful rubrik är ful.
Idag skaffade jag lite chips till vår redovisning i NO imorgon. Sammahängade, nope.
Men min, Lovisas och Mattes redovisning handlar om just chips, så vi tänkte bjuda klassen på närodlade chips och sedan jämföra med massproducerade chips. Pappa och jag åkte in till en gårdsbutik som heter Larsviken och köpte chips. När jag skulle betala sa pappa "Nej, du ska inte betala skojprojekt för egna pengar" vilket ägaren som stod i kassan hörde och så vips - Två påsar chips till! Rotfruktschips och Morotschips. DERP. <3
Snacka om tur. Skulle rpecis cykla iväg, pappa kommer hem och erbjuder skjuts. Sedan får vi extra för pengarna. Aw yeah.
 
Nu ska jag spela League med Adamski, inann han mördar mig.

Det som har sagts

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0