Dag ett - Berätta om dig själv

Jag heter Julia Louise Edström.
Just namnet Julia valde min storasyster och Louise hade jag hetat ända sen jag låg i mammas mage.
Hade jag varit en pojke hade jag hetat Simon, haha ^^'
Jag älskar manga, anime, att rita, fotografera, fotboll och att spela gitarr.

Jag är en rätt blödig person vilket jag har blivit genom åren. Fast det beror ju förstås på vilket humör man har, det gör det väl på de flesta människorna. Men jag kan rätt lätt börja gråta till en sorglig anime eller film. Förresten, jag suger på filmer. Kan inte en enda typ..

Jag har två syskon, mamma och pappa. Min syskon är 9 och 4 år äldre än mig.

En vacker bild alltså. Mammas bakgrud på telefonen (Fast syrran har lagt in den på instagram med filter, men jfejfkdsf, ni fattar)

Det var nog allt. Vi hörs dag 2. ^^

Det som har sagts

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0