Dag trettio, sista dagen - Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

HAHAHA, NÄR BÖRJADE JAG MED DETTA!?

Men okej.

1. SOMMARLOV
Sjuuuukt skönt med 9 veckors semester.. Ahhhh..

2. SOLEN TITTADE FRAM IGEN
Det var inte länge, men åh, så sköööööööööönt :@

3. JAG HAR BLIVIT BÄTTRE PÅ ATT RITA
Inte för att ni får se eller så. <3

4. MITT BEN HAR BÖRJAT LÄKA
Det gör fortfarande ont och så, kan inte åka longboard - men finally så visar det lite progress!

5. JORDGUBBAR
Daaaaaaayum vad det har varit gott att käka svenska bär igen. <3


Jag vet, astråkiga saker, men det har inte hänt så mycket "bra grejer" ^^'

Sorry för att jag inte skrev på tusen år, men nu är trettio dagar slut - dags att skaffa sig ett liv?

Ska nog ut och spela minigolf snart med några vänner, ska bli ruuulit!

Det som har sagts
Postat av: hej

hej

2012-06-23 @ 01:22:11
URL: http://hej

:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0